Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság Központi telefonszám: +36 22 514 000
Nagyobb betűméret - Kisebb betűméret - Normál verzió

ADMINISZTRÁTOR

Tartalomfelelős: Dr. Kelemen Krisztián, osztályvezető

2022. május 06., péntek 07:57

 

Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság

Vagyongazdálkodási és Üzemeltetési Osztálya

                       

a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

 

ADMINISZTRÁTOR

munkakör betöltésére.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Fejér megye, 8000 Székesfehérvár, Balatoni út 6.

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

Ellátja az osztályra érkező küldemények átvételét, a napi posta érkeztetését, valamint az ügyiratkezelési rendszer naprakész vezetését. Gondoskodik az osztályra érkező iratanyagok szignálásáról, iktatásáról. Elvégzi az irattári feladatokat és az osztály adminisztrációs teendőit.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra "A vízügyi igazgatási szerveknél foglalkoztatottak közalkalmazotti jogviszonyának különös szabályairól" szóló 391/2017. (XII.13.) Korm. rendelet az irányadó.

                       

Pályázati feltételek:

Középfokú iskolai végzettség, Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word), Nagyfokú munkabírás, precizitás, Magyar állampolgárság, Büntetlen előélet.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

Középfokú szakmai végzettség (általános adminisztrátori, számítógép kezelői, ügyviteli titkári, ügyviteli szakmacsoportba tartozó).

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

Részletes szakmai önéletrajz bruttó fizetési igény megjelölésével, végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatai, minden olyan irat, amelyet a pályázó a pályázat elbírálása szempontjából fontosnak tart, hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó anyagát a vonatkozó jogszabályok szerint (GDPR) az arra jogosult személyek megismerhetik, érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy a megkéréséről szóló igazolás.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. május 22.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázatot postai úton zárt borítékban „adminisztrátor” megjelöléssel az alábbi címre kell benyújtani: KDTVIZIG Igazgatási és Jogi Osztály, 8000 Székesfehérvár, Balatoni út 6. vagy e-mailben az allaspalyazat@kdtvizig.hu e-mail címre.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

Az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. május 25.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

 

A Közszféra Állásportálja (www.kozigallas.gov.hu) – 2022. május 07.

 

 

Utolsó módosítás: 2022. május 06., péntek 07:58
Elérhetőség Adatkezelés Letöltések Oldaltérkép Impresszum Jogi nyilatkozat