Tartalomfelelős: Pécseli Péter, szakaszmérnökség vezető
2016. január 27., szerda 10:41
Képzeljük el, milyen lenne a közlekedés kapaszkodók nélkül! Ha nem lennének padkák, terelővonalak, útburkolati jelek, nem tartóztatna fel a piros lámpa, nem értesülnénk az esetleges veszélyekről, KRESZ táblákról és csak a tapasztalatainkon múlna, hány kilométer után, melyik utcánál kell bekanyarodnunk, hogy elérjük úti célunkat. A baleset kockázata és az eltévedés esélye sokszorosára növelné a bizonytalanságunkat. Ezek azok a fogódzók, melyektől minden hajóvezető elesik, mikor a hajókormány mögé ül. Víz mindenütt, amerre a szem ellát! Ráadásul a sztráda aszfaltjával ellentétben, a „talaj” állandóan változik: hol nyugodt, hol viharos, hol mélyebb, hol sekélyebb és ki tudja, mi rejlik alatta.
Partfalak felmérési, rendezési feladatai