Tartalomfelelős: Dr. Kelemen Krisztián, osztályvezető
2015. augusztus 25., kedd 13:07
Panasz, vagy közérdekű bejelentés benyújtására az alábbi módokon van lehetőség:
1. Szóban:
a) személyesen: 8000 Székesfehérvár, Balatoni út 6.
személyes ügyfélfogadási idő: Hétfő - Csütörtök: 9-15 óra
b) telefonon: (22) 315-370, (22) 514-000, (20) 474-1368, (20) 474-1348, (20) 474-1328
2. Írásban:
a) postai úton: 8002 Székesfehérvár, Pf. 281.
b) faxon: (22) 313-275
3. Elektronikus úton: szekesfehervar@kdtvizig.hu
A Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság hatáskörét az alábbi jogszabályok jelölik ki:
- a vízgazdálkodásról szóló 1995. évi LVII. törvény;
- a vizek kártételei elleni védekezés szabályairól szóló 232/1996. (XII. 26.) Korm. rendelet;
- a vízügyi igazgatási és a vízügyi, valamint a vízvédelmi hatósági feladatokat ellátó szervek kijelöléséről szóló 223/2014. (IX. 4.) Korm. rendelet
A Közép-dunántúli Vízügyi Igazgatóság illetékességi területét a vízügyi igazgatási és a vízügyi, valamint a vízvédelmi hatósági feladatokat ellátó szervek kijelöléséről szóló 223/2014. (IX. 4.) Korm. rendelet 1. számú mellékletének 4. pontja határozza meg.
Tájékoztatás a szóban tett közérdekű bejelentésről felvett adatlap másodpéldányának átvételéről:
A szóbeli panaszt és a szóbeli közérdekű bejelentést írásba kell foglalni. Közérdekű bejelentés esetén az adatlapról – a megtett intézkedések kivételével- másodpéldányt kell készíteni. A másodpéldány a bejelentő által ügyfélfogadási időben személyesen átvehető; az átvételről a közérdekű bejelentőnek az eredeti adatlapon nyilatkoznia, és az átvételt igazolnia kell.